Om oss

Sortland Turnforening har treningstilbud for barn og unge fra 2 til 18 år. Alle treninger foregår i Sortlandshallen.

Faste arrangement

I løpet av turnåret har vi to faste arrangementer. Juleshowet går av stabelen første eller andre helga i desember, mens turnsportens dag arrangeres i månedsskiftet april/mai.

Foreldrekontakter

Hvert parti skal ha to foreldrekontakter og en vararepresentant. Oppgavene til foreldrekontaktene er å arrangere juleshowet og turnsportens dag, samt dra i gang inntektsbringende tiltak for partiet (mest aktuelt for de som skal på konkurranser). Foreldrekontaktene er også valgkomite til årsmøtet. Det er fordelt slik at et år er det foreldrekontaktene til de yngste partiene, mens det neste året er det de eldste partiene som har denne oppgaven. Det kan også bli delegert andre praktiske oppgaver fra trenerne eller styret.

Lagsturndrakter

Sortland Turnforening har lagsturndrakter til både gutter og jenter f.o.m. 6 år. Disse lånes ut til gymnastene mot et depositum på kr 500,- Draktene hentes hos Hege Hodø i Skolegata 6 mot kvittering for betalt depositum. Depositumet betales til kontonr 4570 16 34393. Draktene skal kun brukes på konkurranser, stevner og oppvisninger.

Overtrekksdress

Vi har også en overtrekkdress som brukes til defilering på stevner, konkurranser og egne arrangement. Det forventes at alle aktive medlemmer over 6 år anskaffer seg denne. Den dressen som ble kjøpt inn fra 2013 er nå gått ut av produksjon og erstattes med en ny dress. De som har gammel overtrekksdress som passer, kan benytte denne. Fristen for bestilling av ny dress våren 2016 er gått ut. Ny bestilling vil komme til høsten.

Påmelding

Ved ny sesong skjer påmelding via Mysoft. Brukernavn er et tall som også er gymnastens medlemsnummer. Brukernavn og passord blir tilsendt ved innmelding. Ta vare på dette for fremtidige påmeldinger. Ved glemt brukernavn og/eller passord send mail til sortlandtf@gmail.com.

For påmelding til stevner, konkurranser ol., logg inn og trykk på knappen WebShop.